Forum SpiritueelRotterdam.nl

Je bent niet ingelogd.

#1 18-08-2016 15:52:58

Zweethut
Lid
Bijdragen: 2

Zweethut 20 augustus

Mitakuye Oyasin,

Iedere keer weer ben ik diep geraakt door de manier waarop iedereen die bij de stenen geweest is, de plek verlaat!  Ik zie mensen in de ochtend aankomen met wat spanning en veel vragen maar na de hutten van die dag lopen ze één voor één met een gelukzalige glimlach terug naar “buiten” het terrein af.
Dankbaar dat het medicijn van de hete stenen keer op keer geeft wat ik nodig heb en dat ook steeds mijn gasten dat zo ervaren…. Dank je wel pilamaye!

Balans tussen denken, doen, voelen is de uitdaging die ik iedere dag meerder keren ervaar. De Inipi ceremonie helpt mij bij het terugkeren naar die balans. Even weer terug naar de essentie, de basis van mijn leven, de adem en liefdevol zijn naar vooral mezelf. Op die weg neem ik jou mee als je ook bij de stenen komt zitten en de “aanwijzers” uit de woorden en symboliek uit deze eeuwenoude traditie gaat begrijpen en volgen.

Het is een hele fijne manier om jezelf tot rust te brengen en geluk te zien en te voelen.

Kom gewoon mee doen, probeer nu je dit leest al te stoppen met er van alles bij te bedenken en volg je hart en dan zie ik je zaterdag 20 augustus om 10:00 uur op de Kunstwei bij de Tipi.

Op de website http://zweethut.nu kan je all praktische informatie vinden en anders bel je me!

De bijdrage in de kosten voor een zweethutdag zijn 55,00 per persoon.

Vol enthousiasme wacht ik op je ….
In liefde Jeroen

Bulletin Board voettekst