Forum SpiritueelRotterdam.nl

Je bent niet ingelogd.

#1 29-03-2017 17:01:10

Stromen
Lid
Van: Barendrecht
Bijdragen: 33
Website

Praat-tafelen op 12 april en 13 mei

Wat is het idee?
We zijn allemaal anders en dat maakt het zo fijn om met elkaar over iets van gedachten te wisselen. Door deze uitwisseling krijgen we weer nieuwe impulsen, kunnen we van elkaar leren en elkaar inspireren om zodoende met nieuwe energie en/of ‘food for thought’ naar huis te gaan.

Mooie, ontspannen, open gesprekken vinden vaak plaats aan de eettafel en daarom vinden deze bijeenkomsten precies daar plaats. Onder het genot van een hapje eten is er dan gelegenheid om over het onderwerp van die avond met elkaar te filosoferen. Welk onderwerp dat is, is telkens een verrassing. Je hoeft dus ook niets voor te bereiden :-). Gewoon lekker aanschuiven en meedoen dus.

Wat kun je verwachten van het hapje eten?
Ik kook met nagenoeg uitsluitend biologische ingrediënten een eenvoudige, eerlijke maaltijd. Denk hierbij Food for thoughtbijvoorbeeld aan een hartige taart, een ovenschotel, een maaltijdsoep of een stamppot. En als ‘toetje’ een kopje koffie/thee met iets lekkers.

Voor deze maaltijden is het uitgangspunt vegetarisch, geen tarwe en geen toegevoegde (riet/biet)suiker. Tot op zekere hoogte kan er met aanvullende dieetwensen rekening gehouden worden. Speelt dat voor jou, geef dat dan alsjeblieft bij je aanmelding even door zodat we daar even overleg over kunnen hebben.

Voor Praat-tafelen vraag ik een bijdrage van € 25.

Aanmelden kan hier

Laatst bewerkt door Stromen (29-03-2017 17:02:37)

Stromen kan uitkomst bieden als het even niet lekker loopt.

Ik maak gebruik van verschillende vormen van (energetische) begeleiding: spirituele therapie (chakra/aura), systemische opstellingen (w.o. familieopstellingen), reiki(talk) en counseling.

Bulletin Board voettekst